lørdag den 29. september 2012

Tilbage


Så er jeg tilbage på fyn efter en super fed uge hos Gils foto.
En af de første dage blev jeg sendt ude at tage billeder, og de her tre var så dem jeg endte med at redigere.
Faktisk har jeg fået lavet nogle ret vilde redigeringer, som jeg slet ikke var klar over man kunne lave, håber ikke i kan se dem! :-)
Da jeg viste billederne til fotograferne, troede de at det var Steffen Brandt fra bandet Tv2, men det var faktisk en super sød englænder jeg mødte på Nyhavn.

Håber i nyder weekenden, jeg har selv en masse lektier jeg skal have lavet.... Juhuu
/ Signe

2 kommentarer:

  1. Vildt fede billeder! Jeg synes virkelig, de er god :-)
    Hav en god lørdag!

    Http://katrinelionett.blogspot.com/

    SvarSlet
  2. Mange tak Katrine, det er jeg glad for at høre :-)
    Og i lige måde

    / Signe

    SvarSlet