tirsdag den 17. april 2012

Der var engang...



Lille spejl på væggen der...

5 kommentarer:

  1. Hej Alma og Signe
    I skrev for lidt tid siden om vi skulle følges og jeg svarede ja. Kunne i evt. prøve at blive faste læsere igen for jeg kan desværre ikke se det. Det er på ingen måde for at virke sur, jeg undrede mig bare lidt :)

    Knus Katrine
    Lovefashionbyk.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak fordi du siger det, det er sket før, og vi vil rette op på det med det samme :)

      / Alma & Signe

      Slet
  2. Hej piger! Tak for den søde kommentar på Emma's & min blog. Vi er rigtig glade for at I kan lide vores blog. Jeg følger jer nu, følger I tilbage?
    Knus

    SvarSlet
  3. WAW! Lovely pics!

    Wanna follow each other? I hope you want{}

    have a nice day sweetie!

    SvarSlet
  4. Hej tøsser ;-)
    Ville bare lige spørge hvor i har redigeret jeres billeder oppeover henne?

    Annastevensfashionblog.blogspot.com

    SvarSlet